FAQ

Afhentning af webordre i butikken 

Hvis du har bestilt en ordre til afhentning i butik kan du afhente pakken så snart du får besked pr. e-mail inden for butikkens åbningstider. Vi har en behandlingstid på 3 dage i øjeblikket da vi får mange ordre ind. Vi bestræber os på at pakke ordre samme dag. 

Husk at medbring ordrenummer og mundbind når du besøger butikken ved afhentning af ordre:) 

Har du glemt noget i din ordre?

Se afsnit om ændring og annullering af ordre 

Det er ikke muligt at tilkøbe varer ved afhentning i butikken grundet de nuværende restriktioner, Vi beklager ulejligheden! 

 

Leveringstid 

Når du bestiller på vores hjemmeside har du 4 leveringsmuligheder:

GLS

Hvis du bestiller med GLS vil pakken bliver leveret til en pakkeshop nær dig. Der er også forsikring på pakken og de varer du køber. Leveringstiden er 2-4 hverdage. 

Quickbrev 

Bestiller du med quickbrev er der hverken tracking eller forsikring på pakken og vilkårene for levering er ude af vores hænder. Leveringstiden er 1-3 hverdage 

PostNord-udlevering

Det er også muligt at bestille med PostNord til udlevering, så vil pakken bliver leveret til nærmeste posthus eller pakkeboks. Leveringstiden er 2-4 hverdage. 

Afhentning i butik

Det er muligt at bestille pakkerne til afhentning i butikken også, her vil varene være klar til afhetning inden for behandlingstiden.

 

OBS! Leveringstiden for pakkerne er eksklusiv behandlingstiden så hvis du skal bruge dine varer inden en bestemt dato, skal du huske at bestille i god tid. 

 

Hvor er min pakke? 

Det er muligt at spore din pakke hvis du har bestilt med GLS eller PostNord-udlevering. Når pakken er afsendt fra butikken vil du modtage en SMS eller e-mail med din tracking information. På linket kan du følge din pakke.  

Har du ikke modtaget en mail? Du er velkommen til at sende os en mail så kan vi sende linket til dig. Husk at angive dit ordrenummer.  

Har du derimod bestilt med quickbrev er det ikke muligt at tracke din pakke. Du vil modtage en e-mail når din ordre er behandlet og det er din afsendelsesbekræftelse. Hvis der har været fejl i adressen eller PostNord har været ude af stand til at aflevere pakken, bliver den sendt retur til butikken efter 14 dage. Når vi får pakker retur fra PostNord kontakter vi kunden, og får sendt pakken afsted igen. 

Så snart pakken er sendt afsted fra butikken har vi ingen information om pakkens lokation. 

Ikke modtaget din pakke? Du er velkommen til at sende os en mail, så kan vi fortælle dig nærmere om dato for afsendelse og process 

Du kan kontakte os på beadhouseofcph@gmail.com 

 

Hvordan sender jeg retur? 

Skulle du have modtaget varer du ønsker at returnere, kan du sende dem retur til butikken og få pengene tilbage. Køber betaler selv returneringen af varer de har fortrudt.  

Forsendelsen bestemmer du selv, men hvis du sender uden tracking fralægger vi os ansvaret hvis pakken ikke dukker op hos os.  

Det er også muligt at aflevere de varer du ønsker at returnere i vores fysiske butik. Medbring blot produkterne og følgesedlen eller anden seddel med ordrenummer og produktinformation. 

 

Hvor lang tid tager en retur? 

Returneringsprocessen varierer alt afhængigt af leveringen af retur til butikken. Når produkterne kommer i butikken vil returneringen blive krediteret samme dag, og pengene kommer tilbage på din konto i løbet af få dage. 

Ved returnering af produkter købt i butik, er det kun muligt at få pengene retur ved beløb på mindre end 50 kr. Du kan ombytte til andre produkter eller få et tilgodebevis.  

Du kan returnere dine produkter i 30 dage efter køb.  

 

Ændring og annullering af ordre 

Ønsker du at annullere din ordre kan du sende os en e-mail på beadhouseofcph@gmail.com, så annullere vi ordren, og pengene vil komme retur på din konto i løbet af et par dage. 

Ønsker du at fjerne produkter fra din ordre efter bestilling kan dette også lade sig gøre. Hvis du ønsker at fjerne produkter fra din ordre, kan du sende os en e-mail, så retter vi den til. Du vil modtage en e-mail når rettelserne er tilføjet ordren. 

Ønsker du derimod at tilføje produkter til din bestilling, er du nødt til at lægge en ny bestilling. Du kan dog slippe for at betale fragt to gange og i stedet vælge ordren til afhentning så sender vi dem i samme kuvert. Husk at send os en e-mail med begge ordrenumre så vi ved hvilke ordre det drejer sig om. Det er også en god ide at skrive en kommentar til ordren ved bestilling. 

 

Hvor er min faktura? 

Din faktura bliver sendt pr. e-mail så snart din ordre er afsendt fra butikken, hvis du ikke har modtaget denne, er du velkommen til at kontakte os pr. e-mail, så kan vi fremsende den manuelt. 

 

Hvordan ved jeg at min pakke er afsendt? 

Du modtager en e-mail når vi har pakket din bestilling. Derudover vil du også modtage en e-mail fra enten PostNord eller GLS hvis du har bestilt med tracking. 

Bemærk! Der er ikke tracking på quickbrev og du vil derfor kun modtage en mail fra os om at ordren er behandlet. Vi tager billeder af alle vores bestilling med quickbrev efter de er pakket og kan fremsende dette som bevis på afsendelsen.

 

Ombytning af julegaver 

Vi har udvidet returnering for ombytning af julegave grundet de nuværende restriktioner.  

Du vil have 30 dage fra første dag efter genåbningen til at returnere julegaver fra 2020. 

 

Vilkår for gavekort 

Du kan enten købe gavekort til vores fysiske butik eller vores webshop, du kan se mulighederne her: https://beadhouse.dk/collections/gavekort  

Hvis du bestiller gavekort til den fysiske butik, vil du modtage det med posten, se leveringsbetingelser. Gavekortet kan kun bruges i den fysiske butik og ikke på webshoppen. 

Ønsker du at købe gavekort til den fysiske butik for andre beløb end der er angivet som muligheder, kan du købe flere gavekort og skriv en kommentar ved bestilling, så sørger vi for at lave et samlet gavekort! Ønsker du at bestille flere gavekort på samme tid, må du også gerne efterlade en kommentar så du får to separate gavekort. Ønsker du et navn på gavekortet kan du også bruge kommentarfeltet til dette. 

Har du derimod købt vores gavekort til webshoppen vil du modtage det på e-mail med det samme. På gavekortet står der en kode der vil kunne benyttes i webshoppen. Den skal bruges ved checkout. Det er ikke muligt at bruge gavekortet i vores fysiske butik. 

 

Du kan ikke få pengene tilbage for gavekort, og gavekortet kan ikke ombyttes til kontanter.