Refusionspolitik
Hos Beadhouse har du mulighed for at returnere dit køb i 14 dage, efter modtagelse
I portalen her kan du nemt købe en pakkelabel, som du kan bruge til at returnere varer, som du har købt hos beadhouse.dk. Du betaler selv for din returforsendelse direkte med kreditkort her i portalen.
Husk altid at vedlægge dit ordrenummer.
Varerne skal være ubrugte og i original emballage. Ønsker du at bytte til en anden vare, skal du først returnere varerne, hvorefter vi returnerer beløbet*. Herefter kan du bestille en ny ordre på hjemmesiden.
NYT - Send retur uden label:
Nu er det muligt at returnerer uden brug af label med PostNord og GLS.
PostNord: Du får tilsendt en QR kode på mail, som du kan vise nede i pakkeshoppen og så printer de din label for dig.
GLS: Du får tilsendt en QR kode på mail, som du kan vise nede i pakkeshoppen og så printer de din label for dig.
Du kan selvfølgelig også stadigvæk benytte den almindelige metode, selv købe og printe din label.
Her er link til retur service: https://return.shipmondo.com/beadhouseretur
RETUR / FORTRYDELSE:
- Skulle du fortryde dit køb, kan alle varer returneres, og pengene, for produkterne, gives tilbage. Du har op til 14 dages fortrydelsesret, og dette vil tage udgangspunkt i dagen efter ordren er sendt afsted fra butikken, til dagen før den ankommer i butikken.
- Ved fortrydelse vil du være krævet at betale returforsendelsen selv, eller komme ned i butikken med ordren, du gerne vil returnere. Hvis du skal sende retur, så brug æske som varen kom i, da PostNord tromler kuverter, og vi krediterer ikke defekte eller brugte varer.
- Det er ikke muligt at vælge et andet kort, eller anden betalingsmetode, at få tilbagebetalt på, ved produkter købt og refunderet over nettet.
- Dine varer skal tilbageleveres i samme stand og mængde, som ved modtagelsen.
- Du skal sende os en besked om, hvad du sender retur, samt skrive afsender og evt. ordrenummer på kuverten.
- Varer, der returneres på efterkrav, nægtes modtagelse og varer sendt til pakkeshop vil blive returneret til dig igen.
- Du har således selv ansvaret for, at varen kommer retur til butikken.
- Når vi har modtaget returvaren i god stand, krediterer vi beløbet og returnerer beløbet til din konto.
- Vi krediterer ikke fragten du har betalt for levering.
- Retur til:
Beadhouse ApS
Vendersgade 9 kld.
1363 København K.
DEFEKTE VARER
- Vi dækker transportomkostninger i forbindelse med fejlleverede varer. Har du fået en defekt vare, opfordrer vi til, at du kontakter os. Vi sender en returseddel/porto, som du skal sætte på returpakken, så selve forsendelsen ikke koster dig noget. Kopi af bestillingsbekræftelsen skal lægges i kassen sammen med varen. Vi ombytter og sender naturligvis en ny vare med det samme, når vi har modtaget den defekte vare, medmindre andet er aftalt. Det kunne fx. være at du tager et billede af pakken som er ødelagt, samt de defekte varer.
SERVICE
- Ved behov for service kan vi kontaktes via e-mail: info@ beadhouse.dk eller telefon 33159112
GARANTI / REKLAMATIONSRET
- Som forbruger har du to års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget. Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, skal varen sendes til os.
- Vi dækker ikke andre udgifter i forbindelse med garanti eller reklamation.